KAMIE SENTIASA BERSAMA:)

mane ad dye...stu la ad saya...
cuty ke tak kew
tetap gak meet...ad jerk bnda yang wat an
ktaowang meet:)
hehe

tadi sayang saya niey...suke gile
haha
pas dengar yang my mum kirim slam kat dye
n cakap thnkss sebab tolong

leyh cye tak cye an
huhu:)
ingat saya typu ke wak?

my mum ambik berat tol pasal awak an
pas jerk awak datng uma
study math sma2 nagn saya
ag2 time my mum mintak tolong cat an
meja kolah dye:)

start tue laa...my mum da mle tertarik kat awak
smpai kirim salam bagai:)
ukeyh saya suke:)

pas niey tak yah la nak segan silu ngn my mum ag ea
wat2 cm tak de pape suda...
ad jerk an

tak leyh an law satu hrie tak meet awk
pehhh
leyh kne sawan kot
ag2 bile awak ngah cocet-cocet
suke sngat dengar...
macam2 saya suwo awak citer an

sian awak kne layan kerenah si ketot awak niey
huhuhu:) 
saba jelaa:)
............................................

tadi tuwon petang....
awak snggup teman saya smpai kol 6.45
sian awak penat an

thnkss ea wakk...
saya slalu susah kan awak an:)
sory:))
(bukn selalu)
hahaha

ermmmmm one more!!
tadi sinaa bg gula-gulaa
bkak2 jerk
dalam gula tue ad double gula ny
bntuk love lak tue
ohhh sweet gtu!


awak stu,saya satu!!
jarang berlaku:)


saya sentiasa semadikan
detik-detik bersama awak
selamany:)


i love you

No comments:

Post a Comment