TANPA KU DUGA 

setiba ny dirumah..dalam keadaan badan yang kepenatan,lemah,serta tidak berdaya
raseny tuk terus pegi membersih kan drie...
serperti ny mau terus lending atas tilam saya yang empuk ag mnyenangkan =.=
eeeerrr (!)

penat mamg penat...wat kaen rentang bersama2 rakan-rakan
seperjuangan...
bertungkus-lumus nak menyiap kan
tapi ap kah daya
masa tidak mengizinkan tuk kami mnyiapkan
mengikut perancangan:)

kaka(!) kaka(!)
satu jeritan kedengaran darie tingkat atas kediaman saya
yaa!
tak salah ag tue la suara adq saya!

ieka : kak aqeel cowl aq,dye kata nk dtg
saya: hah! nk dtg?wat pe?
ieka: dye kata nk bg kaw something,dye suwo kua
saya: gile kaw aq ngah sexy gile niey
 ieka: bya aq jela ambik kan
saya: ukeyh2..pat sikit magrib da niey...
  
lebih kurang 10 minit telah berlalu....
my muqzill pown datg
sepantas kilat adq saya menuju ke luar

dalam keadaan yang tertnye2....gelisah pown ad
tkot gak kalau2 ayah saya tahu...
peh masak2!!


tuk sekian lameny
pintu dikuak pelahan-lahan =.=
perasaan ingat tauk semakin mendalam

nah aqeel bg
kata adq saya ngn riak muke cm  minta kne cium
huhu:)

meyh snie meyh eyraa nk tnjuk ap yang my muqzill bg^ ^



jeng-jeng ^ ^
niey la pemberian my muqzill 

sungguh mengugat iman saya ^ ^


thnkss my muqzill...
atas pemberian coklat yang sememangny da jdik
sebahagian drie mkann fav sayaa 


saya kan makan ngan penuh kasih sayang
smbil mnghayati setiap rase yang ad
pada coklat tue :)


















No comments:

Post a Comment