SAAT BERSAMA SI DIA

rindu kot kat my muqzill
malam tadi tak text pown sebab
kua berjalan
balik2 dye da pown
lena dibuai mimpi

pukul 12.30 
tadi on call ngan si die ajak meet
kebetulan adq nak blie barang kit
sambil ue ajak sekalie beli barang tuk kerja khusus

masa da pown menunjukkan
tepat pukul 2 petang
my muqzill da penat menunggu disana

dekat 2.15 baru sampai ke tempat yang
ingin dituju..
ukeyh da nampak awak bie:)

awak teman saya beli barang ngn adq,
kita g beli barang kerja khusus
pilih punye pilih

saya ad berkenan satu smpul hadiah niey
tuk smpul buku folio
saya pegang smpul ue,awak pown pegang
smpul yang sma
HAHA

kita punye citarasa yang sama
ukeyh saya bg jerk smpul ue kat awak
nty saya crik yang laen..
*balut kemas-kemas ea bie balik nty..

da tawaf satu gedung ue
sampai da tak tahu nk g mane ag
barang yang dikehendaki da pow dapat

akal memberi arahan tuk g makan
ermmm
ukeyh jum kita g mamam 

lokasi macam bysa MCD
sebab raseny tue jerk kot yang menarik
perhatian saat tue

dekat  45 minit gak dalam ue
isi perut puas2
sambil cocet-cocet ngan dye...
ktawa-ktawa...

tiba-tiba!
hujan turun membasahi bumi yang tercinta
memberi rahmat kepada penghuni ny

aduh cm ne nak g gedung balik niey
baru  nak g karaoke
sebab jam bru kol 4 petang
nak tak nak pilih terpaksa redah jerk ujan ue
mula-mula
then pas kua drie MCD

pehh
lebat sangat,mamg tak leyh nk redah
cmfrm kuyup

bercadang tue blie payung kat kedai sebaris mcd..
si die bayar!
si dia anta adq ke seberang jalan dulue...
then


DYE PAYUNG KAN SAYA ^

dalam keadaan yang sejuk
awak hug di pinggang saya supaya tak kene ujan
walaupun setitik...
fuuh!
.........................................
ukeyh g check in  bilik tuk kita nyayi 
oraite
awak nyayi,kita duet,saya nyayi
HEHE

walaupun suara da leyh ke laut
tapi
nyayi jerk laa an
bukan owang laen pownn an

awak nyayi satu lagu ue
wat saya tersentuh
huhu:)
*saje ark nk dengki saya nyanyi lagu ue

pas ue leyh  tersenyum-senyum kan kat saya
ermmm!
wat muke tak bersalah dye ue =,=

selesai sudah
hrie pown da mula menurun kan tirai 
awak anta saya balik sampai bawah

ukeyh balik dlue
 kata my muqzill
tangan melambai pada si dia
menandakan relaa
HAHA

beberapa minit pas ue
ayah pown tiba
menuju ke rumah dalam 
pikiran sarat ngan kenangan bersama si dia tadi  ♥ ♥








No comments:

Post a Comment