jujur dari dalam hatie sayaa...saya sayang awak sngat bie..
awak penawar kala saya agi sedih...awak selalu wat saya ketwa,tersenyum
tapi 
2,3 harie niey awak sedih sebab saya an
maaf...saya tak de niat nk wat awak rase yang saya
benci kan awak...
tak pena ad dalam kamus idup saya untuk B.E.N.C.I awak bie

sayaa cuma nak awak berdikari jerk
nak kurangkan gosip tentang kita kat kolah tue
saya mohon kat awak
tlong paham situasi saya...ea

bukan hanya awak yang terseksa bie...sayaa jugak
jujur sayaa cakap!
ap lagi bile pandang muka awak...reaksi awak!
bnyak kali saya nak mengalirkan air mata
sambil  hatie memohon maaf berkali-kali kat awak bie...
  
jgn pena pikir ap yang saya wat niey sebab
membencikan awak ea!

macam mane saya nak B.E.N.C.I awak sedangkan setiap harie
hatie saya merindui awak
walaupun pada ketika awak ad disisi sayaa (:
tiap saat saya mengingati awak!
dan
seumur idup ini saya akan menyayangi awakk

awak!awak!
maceh ea da berubah sikit demi skit...
awak da tak panas baran lagi da
law awak mara pown sekarng,awak da tgur slow2
sayaa hargai semua tue:)

*eh-eh nak tahu tak
saya ngah makan coklat yang awak bagi tadi
fuhh nikmat aww bie
ag-ag tgah cocet pasal awak niey :)

ukeyh i love you...
kisss skt siniee
muaaaaahhhhhhhhhhx3

 ♥  
* nah-nah ambik tue simpan dalam peti besi bik2 tau bie:)

No comments:

Post a Comment