bagi aku 
dengan tangisan boleyh wat an aq lega
dengan ap yang berlaku
aq rase kan sesuatu yang puas


satu beban yang keluar
bersama setiap titik air mata yang mngalir
kerna kadang-kadang
tak semua boleyh diungkapkan dengan kata-kata

hanya kerana:

tiada lagi suara yang sentiasa aq dengar setiap hrie dalam life aq

tiada lagi  suara yang sentiasa wat hari2 aku ceria setiap detik,setiap saat

dapat ke aq bertahan lebih lama tanpa dye?sedangkan
setiap saat yang berlalu hanya ada dye

dapat ke aq terus mengukir senyuman tanpa die di sisi

tiada lagi yang akan wat aq tersenyum sorang dengan kerenah dye

tiada lagi tenungan dan belaian manja dri dye

tiada lagi aq dengar cerita yang leyh wat aq ketwa tanpa bernti

tiada lagi mesej dari kw apabila bangun ny dari tido mahu pun sebelum tido

tiada lagi tempat untuk aku berkongsi segala rahsia dan cerita


dia semangat ku, 
dia hidupku, 


dia senyuman ku, 
dia ketawa ku,
dia hari-hariku,
 dia inspirasiku, 
dia kekasihku dan dia nyawaku...



sekarang aku hanya mampu melihat kebahagiaan dan kegembiraan
orang lain tanpa mnghiraukan diri sendiri

tapi dengan adny kaw
aq sentiasa tersenyum,bahagia dan ingin
mncapai segala kejayan dengan kaw

pentingny kw dalam hidup aq hnya allah
jerk yang tahu!

aku akui bnyak kesalahan yang aku buat
kesalahan yang bnyak membuat kaw terluka
Maaf!
aq tahu dgn sekadar kata-kata maaf
tak an dapat mengubat sakit yang kaw rase
tapi aku kan tetp kn memohon maaf
untuk semua!

aku cuba jadi diri aku yang dulu
sentiasa ada di saat kaw suka dan duka.
sentiasa ada di sisi kaw setiap masa.
kerana aku terlalu sayangkan kaw
terlalu sayang.....!
aku tidak akan pernah pergi dari hidup kw


kerana aku telah berjanji....
kaw yang terakhir untuk aq.........


bila aku kata cinta, itu bermakna selamanya aku akan 
mencinta dan menyayngi kw

janji aku pada kw  takkan berubah, hanya untuk kaw dan sehingga ke detik ini pun,
 ia tetap takkan berubah....
untuk selama-lamanya....
kerana sekali aku cinta dan sayang  maka
 selama-lamanya aku  kan tetap cinta
takkan berubah.....!

No comments:

Post a Comment