Akhirnyy...









harie niey diam tak diam
kaw ngn si B da sebulan kan kan

kaw sayang dye aqeel ?
bile tnye soalan nieyy...jawapan kaw mesti
''tidak''
tapi law betul kaw maksudkan dengan ap yang
kaw cakap kenapa mesti kaw jaga
hatie dan perasaan dye

kata tak smpai hatie sebab dye budak2
tkot dye wat bukan2 yea?

ermmmm
tah laa
mybe ue semua alasan je kann

aqeel!
if betul kaw mula sayang dye
kaw sepatutnyya jujur jerk ngn aq
tak perlu nk kalis

cara kaw wat aq menunggu dan berharap
itu yang wat sush aq nk lupekan kaw

dan law betul still syang aq
kaw sepatutnya jujur ngn dye
bp lame perlu kaw jaga hatie dan perasaan dye

pape pown
aq doakan hubungan kowang bahagia
if dye pilihan kaw :)

...................................

lagu yang kaw suruhh aq dengar tadi :)
tapi ape betul semua lirik yang tertulis kat sini ??


Sejenak aku dikejutkan
Bersama ombak cinta luka
Perpisahan melanda kita
Hanya kerna peristiwa itu

Kiranya takdir mengizinkan
Inginku kembali padamu
Meneruskan cinta yang lalu
Kerana kau yang aku sayangi

Akan kusimpan kenangan cinta kita
Yang tak akan terpadam selamanya
Kehangatan cintamu masih aku terasa
Seperti baru semalam kita berpisah

Tangisan sedu di hatiku
Menahan kepedihan ini
Sendiri aku mengenangkanmu
Hanya engkau yang aku sayangi

Gersang > masih aku terasa :)


No comments:

Post a Comment