Hari ini, mungkin bagi kau tak penting tapi bagi aku ia nya terrrsangat lah penting.
 Nak tahu kenapa?
Sebab budak budak ni jumpa kertas yang kau tulis
 'Lagenda Budak Ketot'
kau buang dekat koridor class !
Dah tentu lah dorang bagi dekat aku kan kertasnya.
Kenapa kau buang? Jijik ke benda tu tetap tersimpan dalam buku catatan kau?
Okay lah abaikan.


Aku tahu benda ni tak penting A.
Tapi bagi aku penting. Setiap perkara dan benda yang kau buat
aku berharap benda tu ada kena mengena dengan aku.
Walaupun benda tu sebesar kuman.





Macam kertas ni :)


Hm kertas tu dah nak koyak, tapi aku pertahan kan supaya
jangan koyak dan aku pastikan dia tak kan koyak.


ayat yang tertera disitu
buat an aq tersenyum bila bacaa
tapii
tue semua duluuu
9bulan yang lalu..dimana aq seseorang yang
begitu penting dalam life kaw


Aku ni perasaan kan? K k tahu :/
Setiap pertemuan ada perpisahan.


 tapii andai kau tahu
betapa peritnyy bile tengok kaw dengan perempuan lain
Allah je tahu sakit yang aq rase


Seumur hidup. Benda yang aku paling sayang adalah kau A.
Hm bye semoga kau bahagia

No comments:

Post a Comment