I NEED YOU

biee!!
kenape mesti cm niey ngn sayaa?
sayaa tol-tol tak leyh if awak terus-terusan 
cm gtuu
tiba-tiba jerk mud awak laen tadi
sebab ape pown saya sendrie tak pasti
if saya ad wat salah atau ad kata-kata sayaa
yang wat an awak terguris...
soryy ukeyh!

mybe saya tak perasan
awak ingat saya leyh ke terus tngok awak cm ue
hampir setiap harie boleyh dikatakan ngan awak
tapi tadi awak diam an diri,sayaa cakap awak wat tk thu
awak tnggi an suara kat sayaa
awak cakap
''ap bnda kaw''
ermmmm:(

then tadi saya cakap iloveu
awak leyh wat muke tak sudi ann
tak seperti bysa nyy
awak kan balas diserta kan ngn senyumann
tapi tadi???

pehh
law la awak tahu ap yang sya rase time ue..
mybe bg awak ngn kata-kata gtu tak
de pape...
tapi bg sayaa....
tah sakit kott

sayang awak bie
saya tahu awak da penat ngn semua niey
bnyak kot yang saya da wat
awak sakit aty
sepanjng tempoh kita kenal...

entahh laa
mybe sayaa bukan yang terbaek kot 
tuk awak bie...

thnkss da sayang sayaa,
da bnyak saba ngn sayyaaa,

nak awak tahu!
sayang awak sngat biee

ambik la mase bape lame pown tuk pulih an hatie awak ue
sayaa kan tnggu tmesej dari awk tiap saat
maaf tak leyh jdik  yang terbaek cm ne awak nk
walau pun sayaa da cubaa

lysm 

No comments:

Post a Comment