lupakan awak biee??
carik yang lebih baek???
tak semudah ue!!

sumpah sayang gile kat kaw biee
besar an salah owang kat awak
sampai cm ue yang awak nak

ap niey yang terakhir kalie ny dapat
tengok awak bg text ILY,IMY
ap lepas niey da tak de lagi
mesej yang diterima
tertera nama MY MUQZILL????

atau mugkin tadi tenungan terakhir awak
senyuman terakhir awak tuk sayaa?

tolong ark jgn wat owang tertnye-tnye cm nieyy
betul-betul tak nk awak g dalam life sayaa
awak tahu tak awak segalanyy
lagi awak suruh carik yang laen

sayaa tak nak owang laenn
sayaa  cuma nak kan
muhammad aqeel muqzill jerk wak!

awak kata sayang saya kat awak ''sembang''
kalaw la sayang ue leyh nampak
dan leyh bg awak tengok
mesti harie-harie sayaa kan tunjuk kan kat awak
yang makin hari sayang saya pada awak makin bertambah

tengok jelaa blog nieyy
semua tentang awak!
tiap ap yang saya lakukan ngn awak,
bile bersama awak,
semua ny ad tertuis kat sini...
malah drie sayaa mula terima awak
dalam life saya pown
tertulis disini.

awak da betul-betul tekat ea...
tuk buang saya jauh-jauh dalam life awak??

takpe bie...selagi belum ada perkataan
P.U.T.U.S
kua darie mulut awak
sayaa kan tetap tnggu awak..
tak kesah la awak layan saya cm ne pown
saya kan tnggu tiap saat
tuk terima text awak n panggilan drie awak...

saya nak awak tahu
sayang awak
hingga hirupan oxsigen yang terakhir!!


IMYSM  BIE

No comments:

Post a Comment