duk ke sana ke marie
blie ue blie nieyy
shoping baju n keperluan yang laenn
ehh ingat awak lak sayangg

g stu shop niey
okeyh nice sayaa da nmpak coklat fav awak

|
|
|
v

|
|
|
v


cadbury hazet nut :)


sayaa beli dengan harapan nk bg
ahad nty bile awak datang jumpe sayaa
sebab cutie niey 2 minngu kot kita tak meet
cm selalu
saya nak awak makan bile rindu saya 
kat sana nty

tapi

balik2  jeadq sayaa on9
then time ue gak awak kata awak tak datang ecok
tuk jumpe saya sebelum awak g muar
tapi coklat ue??

nvm laa mungkin takde rezeki
tkpe saya simpan coklat ue ea

ahad

awal pagie saya bangunn
terus text awak cm bysa tapi takde respon
of cozz tydo ag an sayang

tgah harie ue awak 3g 
awak da pown dalam kereta menuju ke senai 
sebelum ke muar
pas cocet ngn awak
tiba2 matie then saya text n call
takde jawapan
''mybe bateri takde''
ukeyhh takpe
pas bape jam awak diam tanpa berita
awak muncul dengan call
kata maaf awak tertido sebab kepenatan
letihh la ue :)
awak kata mgrib nak bertolak ke muar
da sampai baru text ea
sebab bateri takde
saya pown da sedia maklum yang phone
bateri awak tak leyh tahan lama

jadi jangan risau saya paham tue
sayaa tnggu awak sampai muarr

dalam kol 10 gtu...awak tunai kan janji awak kan biy
akan call pas jerk sampai

sayaa ingat nak wat super sunday
nak cakap puas-puas ngn awak
malam tu
tapi
belum sempat saya bg thu ,awak kata
awak penat sngat nak tido
jadi saya matikan je niat saya ue
tapi tahu awak tak de niat pown nak wat saya tertnggu kan
awak tetap gak text saya
pas beberapa text
awak diam tak berbalas

mesti awak tertido an sayang
ukeyh gud9 ea
cian dye penat awak rest ea
ily bubyee

No comments:

Post a Comment