hampir tiga harie da kita tak cntax an
awak tahu saya rindu setengah mati da niey 

awak da berjaya juh ngan saya dan tak cntax selama nie
sepanjang kita kenal belum pena ag
phone ue tak de krdt
mesti ad jerk yang wat an kita berhubung dalam seharie ue

tapi sekarang awak saya tengok awak da
leyh tak cntax saya bukan seharie
tapi dah 3 harie

phone saya sunyi tanpa pangilan dan mesej dari awak
tiap detik saat tnggu semua tue
saya tahu awak nak tenang an pikiran kat sana
dan dalam masa yang sama awak
bg masa kat saya tuk berubahh
saya tak leyh terus macam niey
diri niey da terlalu manja tiap saat dengan awak

hanya gambar jadi pngnti awakk
kala niey saya rindu dan perlukan awakk
hanya ituu
saya hanya duduk dan memegang phone
menunggu awak tiap detikk



itula rutin saya selama 3 harie niey
atau mungkin untuk sepanjang cutie ni!

sayaa rase juh sangat ngn awak biyy
belum pena saya rase sejauh niey

awak da leyh jalani tanpa saya
dan
tolong bg saya satu jawapan yang pasti
supaya menantian saya niey
tak  sia-sia

rindu awakk biy :(

No comments:

Post a Comment