Ramadhan ke 21

ramadha yang ke 21
yang bersamaan dengan 21/8/11
satu tarikh yang akn sentiasa tersemat dalam kpala aq
satu2nya harie yang wat aq bagai ilang semuany

hubungan aq ngan aqeel tamat disini!
dimana satu hubungan yang aq da anggap serious
da tak pernah terpikir akan berakhir
secepat ini

..................................................................................

malam niey tak knape
hatie aq tergerk tuk text da tnye 
''ap sebenarnya status ktaowang sekarang nie''

setelah hampir 4 harie kitaowang senyap tanpa 
sebarang komunikasi

Aq : Hi,kita still ad pape hubungan?
Aqeel : soalan cantik
Aq : ada atau tidak niey?

aq tahu aq ad salahny...sebab tak bg tahu buka kat kola
awal2..tapiii........

Aqeel : sumpah aq sakit hatie ngn kaw
Aq : bukan aq curang ngn kaw pown kan
Aqeel : aq niey sape?hal kecik pown kaw abaikan aq...ap lg bnda laen?
Aq : then sekarang?
Aqeel : aq akan carik kau balik,bg aq masa..tahu kaw terseksa dri hujung rambut sampai
 hujung kaki aq mintak maaf!everything is end..ily bye kita putus


*Tergamam untuk seketika!

Aq : thnks for everything typu law aq tak terseksa..kaw pergi 
time aq perlukan kaw..nvm!
    dalam tempoh kaw tak layan aq..aq kumpul sikit kekuatan untuk ini!
aku sayang kaw!hnya ini  yang mampu aku cakap.bye
Aqeel :   :((
Aq : aq hormat dengan keputusan yang kaw buat.hope jumpe yang ag
btter 
Aqeel : aku janji aku akan carik kaw balik
Aq : untuk ap?
Aqeel : skrang niey hati aku mengelegak kat kau..aq ngku aku bosan..
aku nak carik pompuan lain
       tapi lubuk hati aku sayang kau.
Aq : crik laa..hatie aku kuat kata kaw da ad owang laen..mybe dngan cara
 tue kaw akan dapat lupe  kan aku
Aqeel : dah la kaw tnggu aku carik kau nanti..bye ily
Aq : askum bye

kaw btol2 tekat kan kalie niey
agak terkrjut dan serious aq tak ready untuk ini!

act,tak de niat aq nak layan kaw macam tu...
bukan aku tak nak bg tahu pasal 
buka puasa tue..tapi aku tak sure sebenarny..

last minit bngun2 tido terus
 siap pergi..sampai kolaa baru aku bg tahu..
dengan harapan kaw kan paham..

then!

aku bukan suka kaw tak datang dengan tak ambik satu paper pown time exam..
aku nik2 je pas di beritahu
ditukarkan kelas..dak2 lain da ambik tempat..
hanya tingaal tempat kosong kat belakang jerk....

tue pown aq carik dalam kepenatan berpuasa pada harie tue mencari 
kerusi meja dari tingkat 3 sampai bawah
if kaw datang tak kan aq bya kan kaw sorang2..
sumpah 
aku akan tempakan kaw kat sebelah aku!

aku tahu  bukan niey jerk kan yang wat kau makan hatie ngan aku!
aku mintak maap untuk semua itu...

terima kasihh..da sayang aq,da wat aku happy sepanjan ngn kaw..
da wat aku rase sempurna..
walaupun hanya untuk seketika!!



No comments:

Post a Comment