Ramadhan yang ke 22

harie niey ktaowang ambik keputusan tuk jumpe
cakap secara depan2 lagi wat an aq
rase puas!

tatap jerk wajah kw pagie tue..
da cukup wat aku sayu...
dekat 2 minggu kita tak jumpe
bile jumpe2 jerk kita da putus kan!

macam2 perasaan yang datang
mane tak ny
rase rindu kat kaw lagi time ue

air mata aku keluar tanpa berenti...
aku tak tahu nape aku sedih gile tngokk dye,
mybe sebab 

pas nieyy wajah tue tak kan dapat ag aku tatap cm yang sebelum niey!
aku betol2 tak ready untuk mulakan
harie2 tanpa kaw,
tanpa mesej dari kaw,tanpa pangilan dari kaw
macam mane ekhh??


kaw beri aku kata2 semngat tuk berentikan tangisan tue..
tapi langsung tak bg kesan!

Aqeel : daa jgn ngis laa..aku tahu kaw akan kuat pas 2,3 harie nanti..
mula2 mamng cm niey..aku ad dengan kaw kn
Aq: sekarang!tapi untuk beberapa jam lagi?
Aqeel : kita kan jadi kawan baik k..pape kaw nak cter,nak kua g ne2 ke
cter jerk,ajak jerk aq...aku kan dengar dan aku kan kluar
wat cm bysa..
cuma status kita jerk akan laen
Aq: terdiam dengan kata2 dye.......ermmmm
Aqeel : nty tukar relationship single mesti ramai yang like kat fb kaw kan
Aq: bya laa.tak ambik port dengan tue
Aqeel: nty kita tukar ea relationship
Aq: law tak tukar agk2 leyh?
Aqeel : habis law aq da ad owang laen ?

cm nak berenti jantung niey dngar
*kaw akan jadi hak owang laen!...kuat ke untuk aq??

Aqeel : if aku ad owanglaen pown sebab nak lupakan kaw
Aq: lupekan aq?

boleyh ke aq terima itu? 
kuat ke aq tngok kaw dengan owang laen???

No comments:

Post a Comment